maandag 5 juni 2017

Ik hoor jullie denken; 
"oh ja....*C-b-K* heeft ook nog een blog"
Erg niet...zag dat mijn laatste blog in 2015 is gemaakt...
Maar weet je....eigenlijk ben ik actiever (voor zover mogelijk) op FACEBOOK 
Het is zo makkelijk...met je telefoon maak je even snel een foto en plaatst het op je pagina.
Ik heb het ooit eens geprobeerd om via de telefoon een blog te plaatsen, maar joh...gedoe! haha

Maar goed...stilzitten doe ik niet. 
Hieronder heb ik een paar foto's geplaatst van een aantal haaksels die ik gehaakt heb.
Het is lang niet alles natuurlijk....

Assassins Creed


In opdracht 7 berenmutsen gehaakt (patroon Ira Rott)

 The house Dragon van Mala Design

Een rugtasje met tapestry techniek (patroon van Maria Isabel)

Lappenpop naar eigen inzicht 
 11x Snuf konijn (patroon van Stip en Haak)

Een variant op de stapelbeer van Christel Krukkert
De StapelGiraffe 

Een zomertop voor een collega (Drops Design) 

Wagenspanner van Nijntje met rammelbuikjes 



...en tussendoor geef ik een workshop haken.
De dames zijn bezig met deze (strand)tas van Drops Design
Een niet al te moeilijke tas en tussen de steken door werd er al gesproken over een volgende workshop...een omslagdoek! 
Nu heb ik er al een paar in gedachten, dus maar eens in mijn kast duiken voor leuke kleurtjes om er 2 of 3 te haken....mogen de dames kiezen welke ze graag willen (leren) haken...
Ach...het houd je bezig niet?! haha

Wat me ook bezig houd is Pinterest....ik had het (prive) wel, maar deed er eigenlijk nooit wat mee.
Maar nu zijn mijn haaksels ook op Pinterest te zien, volgen...pinnen haha
Ik heb al 1 bord....joehoe :) 

Fijne dag mensen!

*C-b-K*

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen