zondag 5 juli 2015

Bijkomen van de hitte...

De 1 houd ervan, de ander vind het maar niks...en ja...ik moet toegeven dat ik tot de laatste categorie behoor....
Ik vind zomer, zon en 25gr heerlijk....maar alles wat daar boven komt, kun je mij wegdragen.
Zo ook de afgelopen dagen....terwijl ik dit schrijf, waait er een heerlijk windje om mij heen, zit ik gezellig onder m'n partytent te genieten van dit weer.
Maar joh...37,1 graden is toch echt teveel van het goede...tenzij je ervan houd ;)
De ventilator was blij dat hij mij weer van dienst kon zijn en deed daar ook z'n uiterste best voor...
zelfs buiten...hihi


En nu het weer wat aangenamer is, kan ik weer haken zonder zweethandjes...
Ik was voor de warmte al begonnen om weer eens wat vestjes en sokjes te haken voor Toekomst Roemeense weeskinderen.
Dit leuke vestje is nog in de maak, maar ik had hem al eens eerder gehaakt in grijs en blauw...nu haak ik hem in het groen met wit.


Het gratis patroon kun je HIER vinden.
Ondertussen ook al 3 toer (ja ja) opgezet voor DIT leuke vestje en is ook een gratis patroon van Kim Guzman.


Fijne dag!!

*C-b-K*











Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen