vrijdag 19 juni 2015

** GIVE AWAY **

3 dagen geleden stelde ik Slak Stella aan jullie voor.
Daar heb ik...en krijg ik nog steeds...ontzettend veel reactie's op, dat ik een 2de Slak heb gehaakt en aan deze 2de Slak zit een 

** GIVE AWAY **

Deze 2de Slak is een heertje geworden.
En dit heertje heeft een naam nodig en daar gaat het nu om.


Wat moet je doen om kans te maken op het patroon van Slak Stella???
*inclusief de aanpassing voor als je ook "het heertje" wilt haken

Voor de "facebookers" onder ons:
Kijk op mijn FB pagina  C-b-K Creation's by Karin wat je moet doen.

Voor de "bloggers" onder ons:
Zet onder deze blog in een reactie wat DE naam van 
"het heertje" moet worden.
De enige voorwaarde waar "het heertje" aan moet voldoen is...de naam MOET beginnen met een
"S" 
Succes!!

*C-b-K*

** Deze give away sluit zaterdag 20 juni, daarna pik ik DE naam van "het heertje" en automatisch ook de naam van de winnaar **
PS: Delen mag ;) 


2 opmerkingen:

  1. hoi, wat een leuk idee, Stan vind ik een leuke naam voor het heertje. Ik ben benieuwd wat het gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is het een heertje! Van mij mag hij SLOWIE heten. En ik zou Slowie met alle plezier willen haken.
    Ben benieuwd hoe zijn echte naam gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen