maandag 11 mei 2015

Spiderman...

Mijn W.I.P is voor dit moment wel wat warmpjes, maar ik heb er "skik" van!!
Zo maak je (bijna) geen dekentjes en nu heb ik er 1 af (zie vorige blog) en de 2de is in de maak.
En dit is niet een gewone "recht toe, recht aan" deken, maar een "web" idee...
Ik vind hem nu al leuk :D 
Door het warme weer "plak" ik zelfs al een beetje in het web vast.... ;) 


....en natuurlijk mijn hondje Lana, die het ook heerlijk vind om gewoon languit in de zon te liggen.
En ja, ze is zwart, dus ook erg warm, maar ze gaat er elke keer weer liggen!


...om vervolgens binnen op het koele laminaat uit te hijgen...
tja...ze wil en doet het elke keer zelf, want als ze "uitgehijgd" is, loopt ze weer naar buiten om weer vol in de zon te gaan liggen...
Love my doggie :p 

Fijne dag!!

*C-b-K* 

2 opmerkingen: